Wednesday, November 25, 2009

《奸人坚》

想必不少人怀念港剧《奸人坚》,想知道奸人语录还有多抵死.

“你够胆我铺头点灯,我就係你门口放火!”嘿嘿,两位"手足"大逼宫,十足就是这一招.

“以和为贵,迟早乞米;三十六着,恃强凌弱。”前一句说谁?后一句又指谁呢?

“有着数就正义原则,无着数就乜都掉得,呢个世界唔係咁嘅咩?”好个"双木",你实在转的快,忙着上车跳车,复又跳车上车. 俗语说:If you can not beat him,join him。

“猫捉老鼠,只老鼠死咗,咁只猫玩乜?我要慢慢玩残你。”哎呀,如果"双木"是猫,你猜谁是老鼠呢?

“有恩不报未算差,有仇不报正人渣!”咦,我不便明说了呗,快快自己对号入坐吧。

“正所谓无人无物无山头,唔好话做英雄,做灰熊都唔得。”呵呵,"马铃蜀"如果没有几个山头,如何左手翻云、右手覆雨?

“一条死鱼掉番落海,咁佢始终係一条死鱼嘛,点解你唔接受自己係一条死鱼呢?”呵呵,似乎讲到明了,谁是最大的死鱼?

“咁大条链咁细只手指,有乜做得成功呢真係。”哦,没有这么大的头,就别戴这么大的帽,"马铃蜀"是不是手指不够大?

“你係丑,但丑係无罪的嘛,唔知丑就罪大恶极了。”谁最丑?嘿嘿,这可不由我说了算, 也快来对号入坐吧!

“唔好爱上一个做大事嘅人!”OK,做大事的人说话都不算数, 就如"双木"的为人.

我系一个奸人,我可以被毁灭,但我唔会比你打败!”呵呵,说到最后,还是这一句最妙,最适合谁呢?

No comments:

Post a Comment